Asiakaspalvelumme auttaa aina. Ja arkisin myös henkilökohtaisesti.

Voit asioida verkkopalvelussamme milloin tahansa, mutta arkisin 9-17 voit myös chatata asiakaspalvelijan kanssa verkossa tai soittaa asiakaspalveluumme. Löydät kaikki yhteydenottokanavat tältä sivulta. Muista myös, että hätäpalvelu päivystää ympäri vuorokauden.

Palvelemme arkisin kello 9-17

Myyntipalvelumme palvelee klo 8-18 välillä

Soita meille

Asiakas- ja korvauspalvelu

010 194 683

Myyntipalvelu

010 194 684

Hätäpalvelu

0800 950 35 (auki 24/7)

Hätäpalveluun voit soittaa, kun kyseessä on esimerkiksi vakava sairastuminen tai onnettomuus matkalla tai kun tarvitset välittömästi apua liikenteessä sattuneen vahingon takia.

Puheluiden hinnat
Puheluhinnat: soittaja maksaa ainoastaan paikallisverkkomaksun.

Liikennevakuutuspalvelu

010 190 391

Liikennevakuutuslinjaan soittaminen maksaa soittajalle normaalin puhelumaksun riippuen siitä mistä liittymästä soittaja soittaa:

  • paikallisverkkomaksu (pvm) kiinteän verkon liittymistä
  • matkapuhelinmaksu (mpm) mobiiliverkoista
  • ulkomaanpuhelumaksu ulkomailta soitettaessa

Soittajan puhelumaksun määrittää soittajan liittymäoperaattori.

Laskutustiedot yhteistyökumppaneille

Keskustele verkossa

Meiltä saat henkilökohtaista palvelua myös verkossa. Chat-keskustelu on käytettävissäsi arkisin kello 9-17.

Lähetä meille viesti

Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat jättää yhteydenottopyynnön tai antaa palautetta tuotteistamme tai palveluistamme.

Osoitetietojen päivitys

Muuttoilmoitus kannattaa tehdä hyvissä ajoin, jotta postisi tulee oikeaan osoitteeseen halutusta päivämäärästä lähtien. Osoitetietosi päivittyvät meille jatkossa automaattisesti, kun teet muuttoilmoituksen postille.